7 Mayıs 2013 Salı

Kırlent Yapımı

Eski Jean'den Kırlent Yapımı - Sew Pillowcase - Tutorial

 

Modası geçmiş veya kısmen yıpranmış kot pantolon'dan neler olur neler!

Bugün kırlent yaptım ve acemiler için adım adım resimledim.

Buyurun size tutorial.

Kot paçası'nın harika dönüşümü!

İşte paçamız
 Kombine etmek için kullanacağınız kumaşlar kot ile aşağı yukarı benzer dokuda olmalı.

Ben İkea'dan aldığım bu iki kumaşı tercih ettim. 

  Önce kırlentimizin ölçülerini belirleyelim. Ben 40cm'e 45cm iyidir.

Şerit halindeki kumaşları istediğimiz boyutta kesiyoruz.

Fermuar'ı unutmayalım! 
Her iki ucuna da 4cm kumaş ekliyoruz. (Hem fermuar istenilen boya gelir, hem de birleştirirken kolaylık olur.)
 O iki pembe şerit işimi kolaylaşırıyor, ama isterseniz koymazsınız.

Bu şekilde ütülüyoruz!
 
Çevirip, üstten fermuara dikiyoruz.Diğer tarafa da aynısını uyguluyoruz 
İşte bütün parçalarım burada!
Neredeyse bitti!
İyi taraflarını üst üste koyup tersten düz dikiş ile kapatıyoruz kırlentimizi.

 

Ve sonuç:






 Yoldaşsız olmaz!





 Diğer kırlentlerimi de görün istedim:



Bir geri dönüşüm projesi daha!






Umarım anlatabildim. Sıra sizde! Hayalgücünün sınırı yoktur!
Hoş ve Hoşça kalın;)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder